W sprawach skarg i wniosków, petycji oraz innych sygnałów obywateli przyjmują:
1. Dyrektor – w każdy czwartek w godzinach 12.00 – 14.00
2. koordynator – w każdy poniedziałek w godzinach 10.00 -14.00
w siedzibie Muzeum przy ul. Tumskiej 8.
Skargi i wnioski mogą być wnoszone do Dyrektora Muzeum Mazowieckiego w Płocku:
1. Pisemnie na adres: Muzeum Mazowieckie w Płocku, ul. Tumska 8, 09-402 Płock
2. Faxem na nr tel. 24 262 44 93
3. W formie elektronicznej na adres: sekretariat@muzeumplock.eu
4. Ustnie do protokołu.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sadecka Gabriela
- Data udostępnienia w BIP: 2025-01-02 08:55:47
- Informacja zaktualizowana przez: Sadecka Gabriela
- Data ostatniej aktualizacji: 2025-02-03 13:43:28
- Liczba odsłon: 53
- Historia dokumentu: