W sprawach skarg i wniosków, petycji oraz innych sygnałów obywateli przyjmują:

1.    Dyrektor  –  w każdy  czwartek w godzinach 12.00 – 14.00

2.    koordynator  – w każdy poniedziałek  w godzinach  10.00 -14.00

w siedzibie Muzeum przy ul. Tumskiej 8.

 

Skargi i wnioski mogą być wnoszone do Dyrektora Muzeum Mazowieckiego w Płocku:

1.    Pisemnie na adres: Muzeum Mazowieckie w Płocku, ul. Tumska 8, 09-402 Płock

2.    Faxem na nr tel. 24 262 44 93

3.    W formie elektronicznej na adres: sekretariat@muzeumplock.eu

4.    Ustnie do protokołu.

Załączone pliki:
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Sadecka Gabriela
  • Data udostępnienia w BIP: 2025-01-02 08:55:47
  • Informacja zaktualizowana przez: Sadecka Gabriela
  • Data ostatniej aktualizacji: 2025-02-03 13:43:28
  • Liczba odsłon: 53
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 624886]

przewiń do góry