W sprawach skarg i wniosków, petycji oraz innych sygnałów obywateli przyjmują:

1.    Dyrektor  –  w każdy  czwartek w godzinach 12.00 – 14.00

2.    koordynator  – w każdy poniedziałek  w godzinach  10.00 -14.00

w siedzibie Muzeum przy ul. Tumskiej 8.

 

Skargi i wnioski mogą być wnoszone do Dyrektora Muzeum Mazowieckiego w Płocku:

1.    Pisemnie na adres: Muzeum Mazowieckie w Płocku, ul. Tumska 8, 09-402 Płock

2.    Faxem na nr tel. 24 262 44 93

3.    W formie elektronicznej na adres: sekretariat@muzeumplock.eu

4.    Ustnie do protokołu.

Załączone pliki:
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Administrator
    • Data dodania: 2023-09-04 14:41:09
    • Data ostatniej aktualizacji: 2023-09-04 14:41:09
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 2023-04-17 12:16:37
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2023-09-04 14:41:09
  • Liczba odsłon: 1034
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 617508]

przewiń do góry