Udostępnianie informacji publicznej
Zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej  ( Dz. U. 2022 poz. 902 )  informacje publiczne, które nie zostały udostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej Muzeum Mazowieckiego w Płocku jest udostępniana na wniosek.
W rozumieniu ustawy o dostępie do informacji publicznej udostępnianiu podlega każda informacja o sprawach publicznych.
Udostępnianie informacji publicznej na wniosek następuje bez zbędnej zwłoki, nie później jednak  niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku. Jeżeli informacja nie może być udostępniona w powyżej podanym terminie Muzeum Mazowieckie w Płocku powiadamia o powodach opóźnienia oraz o terminie w jakim udostępni informację, nie dłuższym jednak  niż  2 miesiące od dnia złożenia wniosku.
Udostępnianie informacji publicznej na wniosek następuje w sposób i w formie zgodnym z wnioskiem, chyba że środki techniczne, którymi dysponuje Muzeum Mazowieckie w Płocku nie umożliwiają udostępnienia informacji w sposób i w formie określonych we wniosku. Muzeum Mazowieckie w Płocku powiadamia pisemnie wnioskodawcę o przyczynach braku możliwości udostępnienia informacji zgodnie z wnioskiem i wskazuje, w jaki sposób lub w jakiej formie informacja może być udostępniona niezwłocznie. Jeżeli w terminie 14 dni od powiadomienia wnioskodawca nie złoży wniosku o udostępnienie informacji w sposób lub w formie wskazanych w powiadomieniu, postępowanie o udostępnienie informacji publicznej umarza się.

Udostępnienie informacji jest bezpłatne. Jeżeli jednak w wyniku udostępnienia informacji publicznej na wniosek, Muzeum Mazowieckie w Płocku będzie musiało ponieść dodatkowe koszty związane ze wskazanym we wniosku sposobem udostępnienia lub koniecznością przekształcenia informacji w formę wskazaną we wniosku, Muzeum Mazowieckie w Płocku może pobrać od wnioskodawcy opłatę w wysokości odpowiadającej tym kosztom. W takim wypadku, w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku, powiadomi wnioskodawcę o wysokości opłaty. Udostępnienie informacji zgodnie z wnioskiem następuje po upływie 14 dni od dnia powiadomienia wnioskodawcy, chyba że wnioskodawca dokona w tym terminie zmiany wniosku w zakresie sposobu lub formy udostępnienia informacji albo wycofa wniosek.

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej powinien posiadać następujące elementy:
•    adresat (podmiot obowiązany do udzielenia informacji)
•    oznaczenie wnioskodawcy w sposób umożliwiający identyfikacje osoby fizycznej                  ( imię i nazwisko) lub podmiotu zgłaszającego wniosek ( nazwa , firma)    wraz z adresem do podanej formy udzielenia korespondencji  
•    treść żądania (klarowny opis przedmiotu żądania),
•    sposób i forma udostępnienia informacji publicznej,
•    sposób i forma przekazania odpowiedzi na wniosek,
•    podpis wnioskodawcy.
Wniosek anonimowy nie będzie podlegał rozpatrzeniu.
Jak dostarczyć wniosek:

Wniosek o udzielenie informacji publicznej można przekazać do Muzeum Mazowieckiego w Płocku  w jeden z niżej wymienionych sposobów:
•    przesłać pocztą na adres: Muzeum Mazowieckie w Płocku, ul. Tumska 8, 09-402 Płock
•    złożyć osobiście: Muzeum Mazowieckie w Płocku, ul. Tumska 8
•    przesłać pocztą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@muzeumplock.eu

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 2024-06-12 16:04:30
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2024-06-12 16:05:16
  • Liczba odsłon: 416
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 617493]

przewiń do góry